osliptdiamant

Alla inlägg den 25 september 2013

Av Joanna - 25 september 2013 23:47

Ett samtal från gränsen
Verkar som min man kommer i natt :)
Längtar efter att få vara i hans armar igen! <3
Känns som fjärilar i magen, precis som dagen vi träffades och fredagen den 13sep 2013 då du plockade upp mig innan våran vigsel! Jag älskar den känslan av lyckoruset o pirret i magen. Älskar dig Tony

Av Joanna - 25 september 2013 16:33

Morgonen börjar med att fixa Leo till skolan, sen kom det en och bytte ut ena köksbänken *äntligen*
Sen gick jag och älskade barnen Malin & Maxx och Malins lilla dotter Lii. Mitt plus barnsbarn <3
Till ikano huset och shoppade lite granna :) hittade ett par byxor till Leo body till Maxxen och byxa o tröja till mig !
Tror vi gick in i varenda affär näst intill.
Efter promenaden dit o hem började ja dammsuga o Malin tog disken sen så börja vi kolla på andra säsongen av gossip girls. Har fastnat för den serien, jag som inte gillar att sitta o kolla på serier o sånt annars. :o
Nu håller vi på med middagen
Blir potatis, lök , morot och kycklingspett i ugn mums!!
Längtar till imorgon då min älskade make kommer hem igen!
Men hade inte klarat detta utan vännen Sofi o hennes Karl
Och min lilla Malin.
Har varit långa två veckor utom honom hemma. Sen åker han och jag till Norge. Där han hjälper sin bror o fixa en stor stuga. o kommer hem till tisdag.

Leo i sina nya jeans

Malin och Lii

Maxx

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards