osliptdiamant

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2011

Vad händer ?

Av Joanna - 5 augusti 2011 19:49

Ja fest eller inte har inte mycket pengar kvar nu sen bil köpet och den dumma brandsläckaren :-S men efter några om och men blev det hemma kväll hos mamma med Amanda . Måste göra något och planera upp fullt till vecka 33 för då kommer leo hem igen :) nu e han hos sin stödfamilj , saknar honom och kommer bli tufft denna vecka som kommer , men ska sysselsätta mig med bilen och hälsa på folk kanske;) Ne nu blir det spela av .

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Joanna - 25 september 2013 23:47


Ett samtal från gränsen Verkar som min man kommer i natt :) Längtar efter att få vara i hans armar igen! ...

Av Joanna - 25 september 2013 16:33

Morgonen börjar med att fixa Leo till skolan, sen kom det en och bytte ut ena köksbänken *äntligen* Sen gick jag och älskade barnen Malin & Maxx och Malins lilla dotter Lii. Mitt plus barnsbarn ...

Av Joanna - 23 september 2013 15:36


Nytt liv och nya möjligheter Öppnar upp portarna igen efter en rejäl resa till där jag är idag. Nygift och Lyckligast i världen ! ...

Av Joanna - 15 augusti 2011 19:03

Att Reglera Känslor   Ord som har att göra med rädsla , Händelser och tolkningar som kan göra att man blir rädd. Att uppleva, att uttrycka och eftereffekter av rädsla. Har vi jobbat med idag, ganska tungt kapitel , va trött innan ja kom dit o...

Av Joanna - 15 augusti 2011 03:18

Kan inte sova . Försent nu för hjälpmedel. Har för mycket tankar, kring allt och inget exempel en bekant som hamnat i drogerna igen :(, dbt gruppen som börjar kl 10 och slutar vid 12 sen min son som jag ska hämta kl 15 det är så mycket mer men det...

Ovido - Quiz & Flashcards