osliptdiamant

Alla inlägg under mars 2011

Av Joanna - 28 mars 2011 14:30

Idag har jag varit och träffat hon som har hand om ärendet med anmälningen på socialen ... jag fick svara och berätta på frågor om mig o min barndom o sen om hur leo e som person osv.... sen pratade vi lite om, hur länge familjeteamet ska komma o gå hos oss... men inte så länge till iaf de har fått in så många bra papper från familje teamet och från dagiset "! så det känns jätte skönt !!!! fick jätte bra svar om att det inte finns något att vara orolig för, för bättre kan han inte ha det ! Det var bara positivt med mötet det gillas starkt !!!!!

Av Joanna - 17 mars 2011 18:00

Ja då har vi varit på Socialen idag med Leo

När vi kom dit blev han rädd för det var någon alkis som var helt sönder skrapad i nyllet :(  Men när vi blev insläppta så stod det en massa olika trä dockor på ett bord som leo skulle leka med man de ville han ju inte han ville så mycket annat :P

med dessa dockor skulle de förhöra honom med olika fråger hur han har det i hemmet.. men de blev ju inte så... men när mötet va slut sa de att han inte var så sammarbetsvillig så vi ska dit o försöka en gång till o vill han inte då så lägger dom ner denna grejen.... så vi får väl se den 7 April hur det går då .... .

Av Joanna - 15 mars 2011 20:31

ingen kan älska dig mer än jag

ingen kan ge dig den kärleken jag kan ge dig

ingen kan ersätta mig !


Du är mitt allt kommer alltid att vara : älskar dig Leo

Av Joanna - 15 mars 2011 12:13

Möten hit och möten dit ...

Detta har precis börjat men ja känner mig ändå helt slut !

det e ganska krävande att ha möten, inte nog med ett möte utan

de kommer vara 2gånger i veckan familjeteamet som kommer komma hem till oss o vara där i 2½timma varje gång, sen har vi dbt 2gånger i veckan , soc möten några gånger i veckan , psykmöten en gång i veckan.  så det e fullt upp inte nog med de sen har ja ju min kontaktperson med som ja ska träffa 3gånger i veckan ..

det kommer bli tufft nu dessa kommande månaderna men dbt´n börjar ju inte förens början av april men de e ju snart ...

idag hade vi iaf nätverksmöte på socialkontoret där vi va samlade från olika ställen vilka som gör vad o kan hjälpa oss med vad osv..... efter en timma kände ja bara pust vad jobbigt detta kommer bli o vad det kommer ta på krafterna...

känns som min tid med sonen försvinner med dessa möten eftersom han oxå ska vara med på vissa .... o då blir det ju efter dagistiden . så våran fritid förvinner lite.. men de håller ju inte på i evigheter som tur e .... ska bli så skönt när allt e färdigt o ja kan slänga upp papprerna o bara le åt dem som trodde annat.. för ja e leos mamma ja gör så gott ja kan det e mitt första barn inte vet ja hur en mamma inom papper ska vara men ja vet ja inte gör något fel för skulle aldrig skada min son på något sätt o vis medvetet ! (anmälan stod det att ja lät honom leka med andvända tatueringsnålar vilket ja aldrig skulle göra, sen att ja släpper in missbrukare o låter dem ta narkotika på min toa e helt klart blankt NEJ!!! (det har hänt en gång men då visste jag inte att personen i fråga skulle göra något sådant. så efter de hade gått skulle ja på toa o det var blod där... jag blev rädd o kände vad fan e det som händer va fan har den personen gjort på min toa.. fick panik , ångest mådde skit o min kompis hjälpte mig städa bort de o ja slängde handukar o allt ja hade i närheten ! jag trodde det var det värsta jag varit med om men nej att förlora sin son finns inget hämskare än det !

Av Joanna - 13 mars 2011 22:39

I Helgen har vi varit en natt hos mamma sen lördagen blev det biblioteket sagostund sen blev det södra vi för och rensa säckarna med massa kläder hittade lite som var mitt oxå:) andreas bjöd på mat. Var även hos min morbror och pratade lite och drack kaffe. Sen var vi även med matilda som vi kollade melodifestivalen med. Leo ville vi skulle skicka och rösta på oh my god så det gjorde vi 2gånger;) söndagen har vi varit i hultsfred och badat med sussi och arian va jätte kul . Sen har vi haft mys kväll och nu blir det sängen för min del oxå. Haft en helt toppen helg skönt att höra leo tjata om att han är glad att vara hemma igen det gör mig så lycklig. Älskar dig min son du är mitt allt ! <3

Av Joanna - 11 mars 2011 23:35

Idag har vi bakat chokladbollar sen har familjetemet varit hemma hos oss i 2timmar och kommer komma 2gånger i veckan för att kolla hur allt är och så !

Känns helt okej för första dagen , bara possitivt inget negativt iaf !!! 

Efter det åkte vi till mamma sen åkte ja med Jiri och kollade min bil och nu funkar den igen :D tack min kära morbror för all hjälp... bara besiktningen som ska göras :s haha hur kommer detta sluta tro.. men iaf sen tillbaka till mamma så fikade vi o åt sallat som jag gjort o hade med mig ! Och så kvällen tillbringade vi framför tv:n med mamma mys och 101(102) sätt att åka ur en gameshow . 

Imorgon ska jag o Leo hämta Sussi och Arian sen ska vi till Biblioteket för sagostund.

näe nu ska ja nog gå o lägga mig men ja känner mig starkare för var dag ! och min kärlek till min son e obeskrivlig han är verkligen mitt allt utom honom existerar inte jag ! (synd att fel personer visste om det o gjorde så hära mot mig men ja hoppas min så "kallade" syster blev manipulerad till detta ! men hon kommer känna av sitt hon oxå hon kommer ju inte få träffa Leo iaf och inte mig heller för den delen ! när alla utredningar e klara så blir det en solklar flytt för oss så vi kan komma bort från hålan o dess skit ...........

Av Joanna - 11 mars 2011 12:00

hur det kommer gå før dig med Leo framøver... Du kænner att du har all værldens bekymmer vilandes på dina axlar. Men det du ger ær trygghet, stabilitet och sækerhet ! Med beslutsamhet och din potential så kommer du långt ! Kontroll och ambition blandat med en stark vilja ! Som kvinna bør du tænka øver varfør du måste ta i så enormt istællet før att stanna i din kvinnliga identitet. Kortet står før att gå vidare, SEGRANDE !


Aber rache ist süß

Av Joanna - 9 mars 2011 21:15

Idag har vi haft besök av mormor o jiri

sen efter vi ätit så spelade ja o sonen o mormor lusen

förförsta gången vann äntligen jag :) de va lite kul ....

senare på kvällen åkte vi till kontaktfamiljen för att lillis skulle klippa sig :P

och så här blev resultatet :P

   vilken snygging !!!

Ovido - Quiz & Flashcards